.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
بهمن هاشمی از گویندگان و مجریان باسابقه تلویزیون این روز‌ها سخت مشغول دوبله کار‌های نوروزی تلویزیون است. او در عین حال می‌گوید: اینکه دیگر در تلویزیون مجری نیستم، دعوت نشده ام و نخواستند که باشم. نخواستند در تلویزیون مجری باشم/ تخته گاز دوبله می‌کنیم
بهمن هاشمی از گویندگان و مجریان باسابقه تلویزیون این روز‌ها سخت مشغول دوبله کار‌های نوروزی تلویزیون است. او در عین حال می‌گوید: اینکه دیگر در تلویزیون مجری نیستم، دعوت نشده ام و نخواستند که باشم.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
کاروان اسکورت، راه می‌افتد. ۴ ماشین در یک ستون حرکت می‌کنند؛ کیا سراتو، سوزوکی ویتارا، تویوتا هایلوکس دوکابین و یک سواری مشکی رنگ. ۱۴ محافظ در سه ماشین، و شخصیت در تینای مشکی نشسته است. این یک سفر روتین و جاافتاده برای تیم حفاظت است....(خبر)
(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
«محمد دلاوری» داوطلب تست بالینی واکسن کوو ایران +عکس
تزریق فاز دو و سه مطالعات بالینی واکسن ایرانی کوو ایران برکت به داوطلبان دوشنبه (۲۷ اردیبهشت) آغاز شد. محمد دلاوری مجری و خبرنگار معروف صدا و سیما نیز در این طرح شرکت کرد.(ادامه)
«کلاب‌هاوس» پدیده انتخابات ایران خواهد شد؟
در هفته‌های گذشته تب نصب و حضور در نرم‌افزار کلاب هاوس به‌شدت در جامعه ایرانی در حال شیوع است تا حدی که می‌توان احتمال داد این شبکه اجتماعی پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شود. تسنیم این موضوع را در گفتگو با کارشناسان و فعالان رسانه بررسی می‌کند.(ادامه)
ازدواج جنجالی احسان علیخانی و لیلا اوتادی + عکس
احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه سال 1358 است. احسان علیخانی در تهران بدنیا آمد. احسان علیخانی ساکن خیابان هروی است . احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است احسان علیخانی 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.(ادامه)
زمان دقیق بازگشت «پایتخت» مشخص شد
ارتباط با حرم رضوی، فیلم های سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ... به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
مجری زن صداوسیما به شبکه ایران اینترنشنال پیوست+عکس
نیلوفر مولایی مجری صداوسیما که در برنامه‌های مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه‌ تلویزیونی ایران اینترنشنال پیوست.(ادامه)
خواننده‌های مشهور دهه ۷۰، دقیقاً کجایید؟
هنرمندان محبوب ۲ دهه قبل، مانند افتخاری، اصفهانی، خشایار اعتمادی، قاسم افشار و عبدالحسین مختاباد امروز به چه کاری مشغول هستند؟ (ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
 مدیر روابط عمومی صداوسیما خبر داده که دکتر میرسیدی مجری و کارشناس بخش‌های خبری صداوسیما واقعا به این بیماری مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می‌برد. مجری تلویزیون که ترسی از بیماری نداشت به کرونا مبتلا شد
مدیر روابط عمومی صداوسیما خبر داده که دکتر میرسیدی مجری و کارشناس بخش‌های خبری صداوسیما واقعا به این بیماری مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می‌برد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین روز بهارستانی‌ها بعد از دو هفته تعطیلات با حواشی زیادی همراه بود، هم بحث انتقادات به شفاف شدن آراء نمایندگان محور بحث بود هم عملکرد صداوسیما علیه مجلس. لاریجانی تمام قد پشت نمایندگان ایستاد/ شفافیت برای همه/ مجریان تلویزیون لوده و کم سوادند/ درخواست آقای رئیس از قوه قضاییه(خبر)
شمال نیوز: اولین روز بهارستانی‌ها بعد از دو هفته تعطیلات با حواشی زیادی همراه بود، هم بحث انتقادات به شفاف شدن آراء نمایندگان محور بحث بود هم عملکرد صداوسیما علیه مجلس.(ادامه)
مجری معروف صدا و سیما در کنار همسر و پسرش
احسان کرمی در کنار همسر و پسرش(ادامه)
انتقاد محمود شهریاری از زندگی لاکچری گلزار+عکس
مجری معروف صدا و سیما که مدتی است ممنوع الکار شده از زندگی مرفه محمدرضا گلزار انتقاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مالک باشگاه خونه به خونه بابل طی اظهار نظری آتشین خیلی از دست های پشت پرده را رو کرد. / پس از اتهامات قاسم حسن زاده به باشگاه نساجی مازندران ، واکنش این باشگاه را در پی داشت.....
حسن زاده : آه مردم بابل نکونام و تاج را تنبیه خواهد کرد / باشگاه نساجی: به امید روزی که لمپنیسم از فوتبال حذف شود
شمال نیوز: مالک باشگاه خونه به خونه بابل طی اظهار نظری آتشین خیلی از دست های پشت پرده را رو کرد. / پس از اتهامات قاسم حسن زاده به باشگاه نساجی مازندران ، واکنش این باشگاه را در پی داشت..... (ادامه)
رئیس قوه قضائیه از رسیدگی به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پرونده قضائی در سال ۹۶ خبر داد و افزود: این تعداد پرونده سوای سه میلیون پرونده مورد رسیدگی در دادسرا‌ها و شورا‌های حل اختلاف است.
ارزیابی عملکرد دستگاه قضا در سال ۹۶/رسیدگی به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پرونده / اسناد جعلی واردات خودروهای گران قیمت را کشف کردیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه از رسیدگی به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پرونده قضائی در سال ۹۶ خبر داد و افزود: این تعداد پرونده سوای سه میلیون پرونده مورد رسیدگی در دادسرا‌ها و شورا‌های حل اختلاف است. (ادامه)
مجری و مدیحه سرای برنامه‌های معارف صدا و سیما عصر امروز به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. مجری معروف صدا وسیما درگذشت +عکس
مجری و مدیحه سرای برنامه‌های معارف صدا و سیما عصر امروز به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
علی درستکار مجری تلویزیون درباره اجرای دوباره برنامه «این شبها» بیان کرد که دوباره آن را در شبکه یک سیما و همزمان با ایام اربعین روی آنتن می برد.
پایان ممنوع‌التصویری‌ مجری معروف تلویزیون+ عکس
علی درستکار مجری تلویزیون درباره اجرای دوباره برنامه «این شبها» بیان کرد که دوباره آن را در شبکه یک سیما و همزمان با ایام اربعین روی آنتن می برد. (ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی‌رفسنجانی در برنامه دست‌خط شبکه پنجم سیما در پاسخ به این پزسش که شما نفر اول انتخابات شورای‌شهر تهران بودید؛ این اعتبار به فعالیت شما در مترو باز می‌گردد یا به اعتبار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: همه اعتبار ما از آیت‌الله هاشمی است..... احمدی‌نژاد سال 84 گفت حاضرم به نفع هاشمی کنار بروم+ مشروح
شمال نیوز : محسن هاشمی‌رفسنجانی در برنامه دست‌خط شبکه پنجم سیما در پاسخ به این پزسش که شما نفر اول انتخابات شورای‌شهر تهران بودید؛ این اعتبار به فعالیت شما در مترو باز می‌گردد یا به اعتبار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: همه اعتبار ما از آیت‌الله هاشمی است.....(ادامه)
عکس قدیمی از دو مجری معروف سیما
مازیار ناظمی صفحه شخصی خود را به عکسی از خود و مرتضی حیدری اختصاص داد.(ادامه)
بستری شدن مجری معروف تلویزیون به دلیل سکته مغزی
مرتضی غرقی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: «امروز به عیادت برادرعزیز بهروز تشکر رفتیم که از یک سکته مغزی به سلامت عبور کرده و اکنون ،شرایط عادی و رو به بهبودی دارد .(ادامه)
عاقبت 18 بازمانده شاخص مجلس نهم
مجلس نهم با تمامی فراز و فرودهایش به پایان رسید؛ مجلسی که حدود 75 درصد نمایندگان آن نتوانستند مجددا اعتماد مردم را برای حضور در دوره دهم کسب کنند. (ادامه)
این 6 مجری ممنوع‌التصویر شدند
مجریانی که روی آنتن صداوسیما به شهرت می‌رسند و به چهره تبدیل می‌شوند، حالا حرکات و رفتارشان خارج از قاب تلویزیون هم برای صداوسیما دردسرآفرین است. (ادامه)
واقعه‌نگاری مجری معروف ازفاجعه منا+عکس
سید علی ضیاء مجری تلویزیون از جمله فعالان رسانه ای بود که امسال در مراسم حج حضور داشت.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
برنامه نود این هفته از ساعت 22:32 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:54 بامداد سه شنبه به پایان رسید.(ادامه)
احمدی‌مقدم: با احمدی‌نژاد نسبتی ندارم
سردار احمدی مقدم، درحالی جایش را به سردار اشتری می دهد که در مدت ۱۰ سال فرماندهی، اظهارنظرهای مهمی درباره موضوعات مختلف داشته است.(ادامه)
سالار عقیلی: خوانندگی را کنار می‌گذارم
این روزها متاسفانه هرکسی هر چیزی که می‌خواهد و هر چیزی که بر زبانش جاری می‌شود، در فضای مجازی علیه هنرمندی منتشر می‌کند. بالاخره کسی هم باید جلوی این گونه رفتارها را بگیرد. در مواجه با این گونه برخوردها، این سوال مطرح می‌شود که احترام و ادب چه جایی در میان این رفتارها دارد؟ وقتی هنرمندی زحمتی کشیده و اثری را خلق کرده، نباید در فضای مجازی به هنرمند توهین شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.382 seconds.